Biznes

Pomysły na e-mail marketing, aby zwiększyć skuteczność e-maili

Jeśli jesteś właścicielem firmy internetowej, prawdopodobnie skorzystasz z każdej szansy, przyciągniesz więcej klientów za niewielkie inwestycje.

Jeśli tak jest, e-mail marketing jest dokładnie tym, czego potrzebujesz! Ten artykuł pokaże Ci, jak wykorzystać tę niesamowitą okazję marketingową, aby zdobyć więcej klientów bez rozbijania banku.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Traktuj każdego czytelnika jak związek. Zapytaj w pierwszym e-mailu o zgodę na wysłanie kolejnych. W drugim e-mailu powiedz im, jakich rabatów, produktów i usług mogą oczekiwać w przyszłych wiadomościach e-mail. W trzecim e-mailu i później zapoznaj się z treścią, którą obiecałeś im dostarczyć.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Aby Twoje kampanie e-mail marketingowe były naprawdę skuteczne, każda wiadomość wymaga wyraźnego wezwania do działania. Na przykład, jeśli promujesz nowy produkt, powinieneś zachęcić klientów do bezpośredniego przejścia do strony tego produktu. Pomysły na e-mail marketing, aby zwiększyć skuteczność e-maili

Z drugiej strony, jeśli promujesz nową wyprzedaż, powinieneś jasno wyjaśnić, w jaki sposób klienci mogą z niej skorzystać.Upewnij się, że w swojej kampanii e-mail marketingowej używasz zarówno aktywnych, jak i pasywnych mechanizmów informacji zwrotnej.

Aktywna informacja zwrotna oznacza proszenie czytelników o sugestie i ich opinie. Bierna informacja zwrotna może nawet nie zostać zauważona przez czytelnika. Spójrz na linki i obrazy, które uzyskują najwięcej kliknięć.Niezwłoczne reagowanie na wiadomości e-mail powinno być Twoim najwyższym priorytetem. Jeśli potencjalny klient skontaktuje się z Tobą przez e-mail, powinieneś zrobić wszystko, aby odpowiedzieć mu w ciągu jednego dnia. Dłuższe czekanie może kosztować klienta, a innym może wspomnieć o braku odpowiedzi.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to narzekanie.Nie wysyłaj zbyt wielu informacji w jednym e-mailu. Klienci będą sfrustrowani i przytłoczeni nadmiarem informacji w jednym e-mailu. Zamiast tego umieść wystarczającą ilość informacji w serii e-maili i upewnij się, że każdy z nich zawiera kilka akapitów. To utrzyma ich uwagę.Kontynuuj kontakt ze swoimi klientami, aby mogli się z Tobą powiązać. Dołącz do wiadomości e-mail polecenie informujące, że mogą natychmiast dołączyć, klikając poniższy link. Końcowy postscriptum może poinformować ich, aby nie spóźnili się z tą niesamowitą szansą na przynależność do Twojej firmy.Kampania e-mail marketingu Twojej firmy powinna mieć opcję anulowania subskrypcji dla osób, które nie chcą już otrzymywać od Ciebie wiadomości. Wiadomości e-mail kosztują, nawet jeśli niewiele. Zaszkodzisz także swojej reputacji, powodując zmniejszenie zysków i potencjalną reakcję, na przykład pojawienie się na czarnej liście e-maili.Jak widać, e-mail marketing to coś, w co każda firma powinna się zaangażować, biorąc pod uwagę fantastyczne wyniki przy tak niskim koszcie. Wskazówki zawarte w tym artykule powinny dać Ci punkt wyjścia do stworzenia skutecznej strategii e-mail marketingu, która będzie działać dla Twojej firmy. Powodzenia!

Back To Top