Zrobiłeś to.
Utworzyłeś firmę. Teraz nadszedł czas, aby zacząć używać marketingu mobilnego do jego promocji. Prawdopodobnie masz mnóstwo pytań, jak zacząć i co robić, ale nie martw się, ten artykuł może ci pomóc. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć realizację Twoich aspiracji związanych z marketingiem mobilnym.Skoncentruj się na trafności i terminowości podczas planowania mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości otrzymane w tym formacie powinny być krótkimi seriami informacji, które można natychmiast zastosować. Na przykład, zamiast informować o wyprzedaży zaplanowanej z tygodniowym wyprzedzeniem, wyślij przypomnienie na krótko przed godzinami otwarcia lub podaj informacje niedostępne wcześniej, takie jak zmiana mówcy.Zapewnij natychmiastowe nagrody. Dzięki marketingowi mobilnemu możesz dać swoim klientom to, czego chcą, bez opóźnień. Opóźnienie może spowodować, że rzeczy stracą swoją wartość lub popyt. Ludzie wezmą udział w Twojej kampanii marketingowej, mając nadzieję na otrzymanie obiecanej nagrody. Im szybciej otrzymają nagrodę, tym będą szczęśliwsi.Nigdy nie ukrywaj, kim jesteś. Powiedz klientowi z góry, czym jest Twoja firma i kim jesteś. Nigdy nie powinieneś wysyłać swoim klientom zawoalowanych lub mylących wiadomości. Ludzie zaczynają czuć się zagrożeni, kiedy nie rozumieją, co się dzieje, więc jeśli zapomnisz o tym, możesz niektórych z nich zrazić.Dodawaj kody QR za każdym razem, gdy coś drukujesz.
Drukowane kody QR są bardzo poszukiwane, więc umieść swój kod na wszystkim, co tylko możesz, nawet na pocztówkach, ulotkach lub gazetach.
Im więcej masz osób, które widzi Twój kod, tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziesz nowych klientów dzięki wyświetlaniu.Każda udana kampania mobilna powinna mieć swoją bazę. Skoncentruj swoje wysiłki na tworzeniu obecności mobilnej, która przyciąga nowych użytkowników do Twojej domeny i łączy się z istniejącymi użytkownikami. Nie rozwijaj swojego biznesu wyłącznie na platformie mobilnej.Upewnij się, że rozumiesz, że witryna mobilna to nie tylko pomniejszona wersja Twojej firmy, ale w rzeczywistości wersja skrócona. Wielu marketerów mobilnych popełnia błąd, próbując zmniejszyć skalę całej swojej działalności i ostatecznie traci klientów. Nie musisz tutaj tworzyć dwóch oddzielnych firm.Poinformuj odbiorców, jak często będą wysyłane wiadomości. Daj im opcje, jeśli nie chcą wiadomości tak często, jak chcesz im wysyłać. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to zostać szkodnikiem, który codziennie wysyła wiadomości, gdy Twoi odbiorcy poinformują Cię, że woleliby cotygodniowe wiadomości. Mogą w tym pomóc oczekiwania dotyczące częstotliwości.Spraw, aby Twoje wiadomości były zwięzłe. To nie jest czas na martwienie się o idealną pisownię, ponieważ masz ograniczoną liczbę znaków, których możesz użyć. Jeśli wybierzesz „B” zamiast „być” lub „2″ zamiast „Do”, zaoszczędzisz postacie i potencjalnie kosztować. Istnieje kilka świetnych tłumaczy tekstowych online, którzy mogą w tym pomóc.Oto kilka rzeczy, o których powinieneś pamiętać, dodając SMS-y do swoich strategii w marketingu mobilnym: Pamiętaj, aby dodać sposób, w jaki odwiedzający będą mogli wyrazić zgodę na twoją listę tekstów i realistycznie oceniaj, ile SMS-ów planujesz wysyłać miesięcznie. Ponieważ SMS jest nieodłącznie powiązany z systemami powiadomień urządzeń mobilnych, może stać się problematyczny, jeśli nie jest używany prawidłowo. Użytkownicy mogą kwestionować jego przejrzystość. Upewnij się, że zaangażowani są tylko klienci, którzy chcą Twojego marketingu SMS-owego, i przestrzegaj podanego limitu liczby rozsyłanych SMS-ów. Twoi klienci powinni odpowiedzieć na Twoją szczerość.Teraz powinieneś być znacznie lepiej przygotowany, jeśli chodzi o marketing mobilny. Jeśli wcześniej myślałeś, że jesteś gotowy, teraz powinieneś być ekspertem! Udzielone wskazówki powinny dostarczyć Ci porad, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie mobilnego planu marketingowego.