Wiele możliwości pracy z przeszłości ustąpiło miejsca automatyzacji, ale są pewne rzeczy w życiu, których komputery po prostu nie mogą zrobić lepiej niż ludzie.
Pisanie treści jest jedną z tych rzeczy i dlatego marketing artykułów wymaga tak dużej wiedzy, aby móc go poprawnie wykonać. Dowiedz się więcej na ten temat poniżej.Włącz bloga jako część swojej strategii marketingu internetowego. Pisanie artykułów na blogu daje Ci możliwość pisania przydatnych informacji o Twojej firmie, do których ludzie mogą chcieć zamieścić linki we własnej witrynie. Porady lub wskazówki to świetne rzeczy do umieszczenia na blogu. Dobrze napisany artykuł edukuje potencjalnych klientów na temat Twojego produktu lub usługi i kieruje ich do Twojej głównej witryny.Marketing artykułów może być bardzo skutecznym sposobem na przyciągnięcie ruchu do Twojej firmy, ale nigdy nie powinieneś próbować używać tandetnych technik, takich jak automatyczne pisanie artykułów. Te programy generują straszliwą pracę, która sprawi, że w pośpiechu wyrzuci Cię z większości katalogów artykułów. Zrób to sam lub zlecaj na zewnątrz, ale nigdy nie automatyzuj procesu.Wybierz mikroniszę. Kuszące jest pisanie bardzo poszukiwanych treści o poradach dotyczących związków lub marketingu internetowym, ale problem polega na tym, że wszyscy inni również piszą o tych rzeczach. Jeśli potrafisz pisać artykuły, które służą niszy, która nie ma dużego zasięgu, możesz zdobyć lojalność czytelnika na poziomie, który jest niemożliwy w przypadku bardziej popularnych tematów.Przepisz swój artykuł dla każdego zgłoszenia. Aby złamać zasady „nie duplikatów” wyszukiwarki, po prostu nieznacznie przeredaguj swój artykuł za każdym razem, gdy go przesyłasz. Zmień go na tyle, aby nie wyglądał na ten sam artykuł, a wyszukiwarki zapewnią wiele linków zwrotnych, po jednym dla każdego nowego zgłoszenia, które napiszesz.Pracuj nad swoim pisaniem.
Rozważ swoją umiejętność pisania jako umiejętność, którą możesz poprawić.
Im więcej pracujesz nad doskonaleniem pisania artykułów, tym bardziej zadowoleni będą Twoi czytelnicy z wyników. Ćwicz pisanie o rzeczach, których nie będziesz publikować, aby nadążyć za swoimi nowymi talentami.Nie skupiaj całej swojej uwagi na sprzedaży siebie, jeśli chodzi o marketing artykułu, musisz skupić się na treści. Potrzebujesz ruchu na swojej stronie i nie uzyskasz go, jeśli brakuje treści, są one proste lub po prostu nieprzydatne. Twoi czytelnicy muszą czuć, że czerpią coś z tego, co dostarczasz, albo pójdą gdzie indziej po informacje.Ogólne informacje mogą być śmiercią w karierze marketera artykułów. Wszystko, co jest zbyt niejasne lub niepewne, działa tylko w celu zmylenia czytelników. Na przykład, czy zachęcasz ich do odwiedzenia tej strony, czy może mówisz im, że ten produkt lub pomysł nie jest dokładnie Twoim ulubionym? Który to jest? Unikaj niejasności w swoich artykułach, a unikniesz zamieszania.Zezwól innym blogom na dostęp do Twoich artykułów. Są blogerzy, którzy umieszczają informacje napisane przez innych na swoich stronach internetowych. Jeśli dasz im dostęp do niektórych swoich treści, z czasem będziesz mieć stałą ekspozycję. Zwiększy to Twój ranking w różnych wyszukiwarkach.Możesz korzystać z popularnych witryn z artykułami, takich jak Ezine, aby publikować unikalne, dobrze napisane artykuły dotyczące Twojej firmy. Zwiększysz ilość linków do swojej strony i zapewnisz sobie lepszą reputację w swojej dziedzinie. Upewnij się, że artykuł zawiera przydatne informacje i nie jest tylko długą reklamą! Zawsze dołączaj informacje biograficzne z linkiem do wybranej strony, stosuj 2 do 3% odpowiednich słów kluczowych.Gdy zaczniesz uczyć się więcej o marketingu artykułów, nieuchronnie zobaczysz, że możesz wytyczyć drogę do sukcesu, stosując solidne i praktyczne wskazówki pojedynczo. Gdy jedna metoda zaczyna działać, otwiera się drzwi do innej odmiany taktyk, z których możesz skorzystać. Działaj powoli i korzystaj z tych wskazówek, aby odnieść sukces.